*

Igår for jag till Harads i alla fall, var fest hos EvaLena & Rosita :)
Blev dock inte där så länge eftersom att Jimmy inte orkade vara kvar.
Så vi for hem till han, såg film och jag somnade väl någon gång under filmen.

Och idag vaknade jag någon gång efter nio.
Sen planera vi ihop med Bella & Jockä att vi skulle käka grillat till lunch,
så det blev flintastek, kroketter, pommes, pepparsås & beasås! ;-) Gott var det!
Sen drog vi iväg till pojkarnas stuga för det hade visst börjat brinna där,
men det var inte mycke & se på så for där ifrån ganska fort.
Efter det satt jag & Jimmy ute i solen och drack folkisar,
Jonakim kom också förbi en sväng :)
Nå tag senare kika även Emil förbi, så vi drog ner på campingen.
Jag bjussa Jocke på en hamburgare och själv åt jag plättar med sylt & glass, hihi!
Sen skjutsade Emil hem mig och nu sitter jag här i Svartlå och har ätit ytterligare än gång,
grillat igen! Men de är ju som gott så det gjorde ju inte mig nå :)
Ska väl snart umgås med Theresa som är i byn för en gångs skull! Äntligen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0