hårigt

Har varit ute och gått i en 45 minuter.
Är fan riktigt stolt över mig själv med tanke på att jag är en pensionär i en 17 årig kropp.
Måste säga att gåstavarna hjälper mig svinmycket, i vanliga fall kan jag knappt gå 50 meter utan att få jätteont i ryggen/hela kroppen och måste sätta mig och vila. Jepp, så illa är det!
Pratade iaf med Theresa ungefär hela vägen och de var så skönt.
Saknar hon så jävla mycket! ♥
Hmm.. I alla fall så har jag toppat håret också, är helt sjukt hur mycket mitt hår har gått av!
Klippte bara av någon mm nu, knappt 1 cm, och jag är korthårig nu.
Skumt..
Nu ska jag i alla fall lägga mig och sova för jag är grymt trött!
Är ju skönt att få somna i tid någon gång också.
Godnatt!

så här lång var mitt hår i februari

april (då hade de nog redan börjat ramla av..)

och nu ser det ut såhär, och jag har inte klippt mig någonting först nu.

1 cm, resten har ramlat av!

Å andra sidan så är det ju dock lite kul med förändringar, så jag lider inte så mycket.
Var ju länge sen sist jag var så här korthårig så.
Fast längtar tills håret växer ut igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0