harika

Kom hem från praktiken för ett tag sen.. Har varit en skön dag, nästan bara varit ute!
Gjorde plättar när jag kom hem, var ju tvungen att göra någonting som jag kunde ha till hjortron sylten som gammel Elsa har kommit med :) Tihi.
Har kommit på att det är grymt svårt att göra plättar.. Alltså, så att dom blir runda och fina. Jag lyckades inte en enda gång!
Haha jaja.. Hade tänkt städa idag vilket verkligen behövs.
Sen kanske jag cyklar lite på träningscykeln, om jag ids vill säga!
Annars tror jag inte dagen har så mycket mer att erbjuda.
Tänkte kanske fara till Harads men jag tar mig inte hem sen så då sket de ju sig.
Imorgon far jag nog till stugan och sover där, fy så skönt! :)
Hm ja.. Var nog allt för mig.
Tjingeling!

finns nog inge bättre ställe på den här jorden!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hahaha det gör jag med, älskar trädbilden..Så skön =) tack detsamma..hoppas vi ses snart igen.. Pusssa

2010-05-03 @ 20:16:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0