help me find the way to myself

Sitter i stan så det är därför jag kan sitta på internet, är fortfarande utan internet hemma i svartlå..!
Har dock köpt en router men varken jag eller pappa lyckas få den å funka!
Hur som helst..
Igår kom Elin, Josse & Micke till Svartlå.
Vi åt grillat och hade de trevligt! =)
Viktor, Mange & Jimmy kom förbi en sväng också för Viktor skulle kolla på bilen vi har stående på gården..
Också fick vi besök av Erik & Jeppe en stund dessutom :) Mycket folk i lillbyn må jag säga..
Senare på kvällen fick vi Erik till att köra till statiol för att köpa nå gotta, haha!
Ajaaa, var en väldigt kul kväll i alla fall! Träffar ju inte syster så ofta nu för tiden heller så :)

Och idag följde jag och pappa med Elin, Josse & Micke in till stan.
Jag och Josse hoppade av vid mormors lägenhet, sen kom Anna-Sofia som har kommit till Boden =)
Jättekul att få träffa hon igen!
Vi har varit och ätit på Kina, sen drog vi till Glassboden och åt en bananasplit och sen har vi väl bara gått runt lite och prata på! :)
Ska snart dra iväg till Micke & co.
Tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0