my life

Var som sagt och tog prover idag på Åkerbäret, om det nu hette så..
Har sympton på struma, men behöver ju inte vara det.
Kan ju lika gärna bara vara järnbrist eller så..
Men vi lär väl se!
Har en tid bokad med en doktor på torsdag nästa vecka i alla fall.
Efter jag hade varit där så drog jag till mormor, åt lunch och sen drog vi ut på stan!
Var runt lite överallt, fikade på opalen osv.
Hade en jättemysig dag, träffar ju henne inte så ofta! :)
Sen kom Nisse och hämta upp mig och sen Josse,
och sen drog vi vidare till stugan där det var palt middag, muuums!
Nu är jag hemma i Svartlå, har städat lite på nedervåningen med pappa,
ska snart ta tag i mitt rum.
Heeejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0