mys

Blev inge blogg igår eftersom att jag fimpa den hela gårdagen!
Var på praktiken och sen kom farfar och körde mig till stugan.
Så skönt det var att komma dit! Är där allt för sällan nu för tiden.
Åt mat, var ut och gick promenad med kattera, spelade plump & bara tog de lugnt.

Sen idag for vi iväg till storheden och käka lunch, sen drog jag och farfar iväg till Sunderbyn på röntgen.
Efter det for vi tillbaka till storheden och letade upp farmor.
Drog en shoppingrunda på Rusta eftersom att jag faktiskt vann 100 kronor på en trisslott ;-)
Fick med mig 2 hårfärger, 1 hårborttagningsgrej, hudlotion med lite brun-utan-sol effekt & 5 par sockar. Tehe!
Sen fick jag även 1 glass, Toffifee, gå-stavar, frukt & yoghurt av farmor & farfar.
Tur att dom är världens bästa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0