-

Jaahaappp, tjena!
Har inte orkat/haft tid att skriva nånting under stockholmsresan,
och lär ju inte orka skriva ner allt vi har gjort nu heller haha.
Men har varit himla skönt att vara borta ett tag,
ville faktiskt inte fara hem. (tro de eller ej!)
Jag är ju en sån som i princip hatar stockholm, och tycker om att vara hemma.
Men ja, ville ändå stanna kvar av olika anledningar.
Kom hem igår klockan 6 på morgonen i alla fall,
Degen kom och hämtade oss då och körde oss till Svartlå.
Jag och Josse drog in mot stan sen igår på kvällen och var ute och härjade med Isak, Towe, Mats & Ante! :)
Nu mår jag groteskt jävla dåligt, känns som om jag har blivit drabbad av världens jävla baksmälla?
Nååvääl, kastar upp några bilder från resan i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0