1 advent, so so so what

TJA!
Gjorde ingenting alls igår och det var äckligt skönt.
Blev med andra ord en till helg utan att göra någonting party så att säga.
Dock känner jag mig ganska sällskapssjuk idag istället då? Hmmm..
Kom på att det är första advent idag, och då fick jag panik.
Jag känner ingen julkänsla alls, men då tänkte jag om jag tänder ett ljus kanske de blir bättre..
Men då har vi ju ingen adventsljusstake, så då tänkte jag baka nå juligt istället.
Men då har vi inte ingredienserna.....
Så nu tänkte jag julstäda istället, de blir ju säkert shiiiitbra.
Fan jag tycker inte om julafton längre, är ju bara jobbigt..
Mjaja.. ska sluta gå lös på tangenterna nu.
Heejpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0