dance with the devil

Tjuu!
Började som sagt klockan 7 idag,
tänkte stiga upp 6 och käka osv, far ju kring 20 över från Svartlå.
Men icket, försov mig såklart. Vaknade fem min innan vi skulle fara så haha.
Hade faktiskt jävligt kul idag på skolan, var inte ens lite jobbigt att vara där :)
Testade även på att köra grävmaskin & traktor, vilket var asjävlaroligt!!
Dock var jag ju värdelös, men vafan haha..
For hem till Svartlå sen efter skolan, har verkligen inte gjort nå vettigt sen jag kom hem..
Ska nog utmana mig själv genom att rita någonting idag igen.
Mjaja, hörshay! :)



Har jag berättat att vi har skaffat katt föresten? :)

Så himla söt, Anne-Maj heter den. Och Lillemor :) fråga inte varför den har två namn haha..

Utsikt från grävarn, wiwi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0