Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.


(nu får ni även se hur de nya håret ser ut!)

1. Jag har inte speciellt bra självförtroende, är väldigt osäker i mig själv. Samtidigt som jag är väldigt nöjd över många saker gällande min personlighet!

2. Jag avskyr att gå i affärer och shoppa kläder, ser inget nöje i det. Dessutom är jag grymt snål just när det kommer till kläder, vill att allt ska kosta under hundralappen typ, haha.

3. Jag är grymt konstig när det gäller mat, äter massa konstiga saker som folk inte riktigt förstår sig på. Som exempel så brukar jag fylla upp ett glas med jättevarmt vatten och hälla i okokta makaroner så dom blir mjuka fast samtidigt lite hårda. Skitgott... enligt mig vill säga!

4. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande, har inte haft en pojkvän sen jag gick i sjuan och de varade i 3 veckor, inte speciellt seriös om man säger så. Och innan det var det när jag gick i fyran. Men jag vill faktiskt inte ha ett förhållande, har grymt svårt för att börja gilla någon och sen så ja.. vill jag inte helt enkelt!

5. Jag umgås nästan bara med killar, tycker det är mycket lättare, passar in mycket bättre än i "flickgäng" enligt mig själv. Jag vet att många stör sig på att jag bara umgås med killar. Många tror att jag "håller på" med alla mina killkompisar, och vissa som kompisars flickvänner tror att jag är intresserad av han och försöker ta honom ifrån henne, men så är absolut inte läget. Som jag säger så är jag inte alls ute efter något förhållande, och är absolut inte ute efter att sabba någons förhållande heller.

6. Jag tycker inte om alkohol, eller jag tycker snarare inte om att bli full. Enligt mig så blir kvällen totalt misslyckad om jag råkar få i mig för mycket alkohol och bakisångesten vill jag inte ens tala om. Jag dricker helst bara någon öl och blir lite bekväm men inte mer än så.

7. Jag är otroligt lätt att ha & göra med, enligt många och även mig själv, men alla behöver ju inte tycka det. Man kan prata med mig om allt, och då menar jag verkligen allt. Svårt att förklara hur jag menar, dom flesta som känner mig förstår nog vad jag menar. Är en egenskap jag har som jag är väldigt nöjd över!

8. Jag är extremt, extremt lat. Hatar att städa för det är jobbigt, det ser oftast rent utav förjävligt ut i mitt rum för att jag aldrig orkar göra något åt saken. Hatar att gå någonstans (finns ju i och för sig andra orsaker till det men..), osv.

9. Många tycker synd om mig pga min sjukdom, för att jag har fått operera mig så mycket och allt vad det nu är. Grejen är att jag är faktiskt så van så jag tänker inte riktigt på det i de stora hela. Men när det väl kommer upp, vilket brukar vara när jag ska gå mycket, vi kan ta Stockholm som exempel, när vi var där så hade jag väldigt svårt att gå och riktig jävla värk i ryggen varje dag och benen höll på att ge upp ständigt. Då mådde jag riktigt dåligt, jag skämdes och ville helst av allt bara gräva ner mig och stanna där för all framtid. Så hemskt var det, fast tusen gånger värre.

10. Jag är väldigt social, glad och positiv för det mesta. Är himla duktig på att skratta bort problem och bearbeta dom så pass mycket på kort tid så att jag kan gå vidare fort och smärtfritt (eller ja, kanske inte helt smärtfritt haha). Dock så brister det ju ibland, men kan gå och bära på en massa problem i flera månader utan att ens rycka på axlarna, så när det kommer så kommer de ju ganska rejält. Men då tycker jag synd om mig själv ett litet tag och sen bestämmer jag mig för att inte gräva ner mig i problemen och fort var det gjort så är jag glad igen!

11. Musik är galet viktigt för mig. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain. - Bob Marley"

12. När jag ska berätta någonting tar det jättelång tid för mig att komma till saken, måste alltid berätta allting i detalj osv osv, ni märker ju bara hur mycket jag skriver på varje punkt haha?

13. Jag pratar alltid högt, Josse får alltid säga åt mig för jag märker det aldrig själv.

14. Folk brukar säga att jag inte är rädd för någonting, det är väl inte helt sant men ganska faktiskt. Är aldrig rädd för att gå ute själv, är inte rädd för att åka bil med någon som härjar, är inte rädd för att dö osv. Är i det stora hela ganska obrydd uti allt, men jag gillar det. De är skönt.

15. Jag hatar när folk vill bestämma över mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0