Det ligger i vår natur att ta de vi vill ha, de är så vi föds.

Tjo!
Igår drog jag iväg till Jimmy, var där ett tag och sen for vi till Svartlå.
Var hos Degen & Annso, käka middag (fast inte jag, lchf...), sen chilla vi bara på osv.
Elin & Josse kom och plockade upp oss sen, for till Harads och hämtade Viktor och sen släppte dom av mig i Svartlå.
Jimmy & Virre skulle till stan men jag orkade verkligen inte följa, kände inte alls för det..
Så jag satt hemma och tog de lugnt istället, sen ringde Elin och fråga om hon fick komma,
& de var ju klart att hon fick de :)
Så vi satt vaken halva natten och surrade med pappa och sen låg vi i sängen och pratade på om allt mellan himmel och jord tills vi somnade.
Drog till Harads en sväng idag och handla nå gotta, var tänkt att vi bara skulle ta de lugnt ikväll också.
Josse, Gabbi & Viktor kom förbi i Svartlå senare :)
Sen bestämde dom att dom skulle in till stan och dricka,
men de ville inte jag så jag stannade hemma istället.
Har bara suttit och löst världsproblem med paps & Elle hela kvällen.
Känns grymt skönt.. Orkar typ aldrig vara ute och härja & festa nu för tiden..?
Haha ajaaa.. hörs hay!

And I always find, yeah, I always find somethin' wrong
You been puttin' up wit' my shit just way too long
I'm so gifted at findin' what I don't like the most
So I think it's time for us to have a toast

Let's have a toast for the douchebags,
Let's have a toast for the assholes,
Let's have a toast for the scumbags,
Every one of them that I know
Let's have a toast to the jerkoffs
That'll never take work off
Baby, I got a plan
Run away fast as you can

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0