ge mig en andra chans

Tju!
Igår for vi till stugan och käka smörgåstårta efter som att pappa fyllde år :) ♥
Sen for vi hem till Svartlå, Jossi var också med, wiwi!
Jimmy kom också där och joinade oss, så vi surrade på osv innan vi for till Degen.
Var där ett tag och sen kom Elin så då for vi hem till oss med henne :)
Pratade på om allt och ingenting hela kvällen tills jag gick och la mig.
Idag var jag på skolan då, duktiga jag... ; )
Sen när jag slutade drog jag till frasses och mötte upp Ludde & Timmy,
var ute och gormade på stan lite överallt med dom där dårarna,
sen for vi till Henke och våldgästade lite :)
Är hos mamma nu för tillfället, ska iväg och fira en släkting snart men skulle nog dra ett litet häng med dom senare,
blir att vara med Elin ikväll i alla fall, tror jag!
Nåvääl, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0