happyland

Wharruuup?!
Tss.. nä okej, idag har jag haft en grymt bra dag!
Var chill som fan på skolan, var på allmänt bra humör och surrade på med alla som bara den.
Sen drog jag till Step In efter skolan och tränade där, var äckligt skönt!
Efter de for jag till Sun Tan och solade en 20 minuter, och sen gick jag hem till mamma och duschade :)
Å juste, Elin frågade under dagen om jag ville följa med och se Harry Potter på bio idag, & de ville jag! Hon bjussa mig till och med :-) så snällt!
Så vi drog iväg på bio med andra ord där klockan 7,
kan inte säga att jag var sådär jätte imponerad av filmen faktiskt..
En liten besvikelse med tanke på att alla andra Harry Potter filmer är ju gryyym!
Huur som helst så for jag till Gabbi sen efter bion och satt & surra med henne och Abbe ett tag och sen drog jag till Mamma.
Sitter och dricker te nu och ska alldeles snart krypa i säng,
ska försöka ta mig till Step In på morgonen och träna lite :) får se hur de går...
Gniiiight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0