snark

Tjoo!
Tänkte skriva ner lite vad som har hänt i helgen..
I fredags for jag till Harads, var först hos Jimmy med en massa folk, sen drog vi vidare till klusån där det var fest!
Var faktiskt helt okej kul :) Jag och Elin kom hem till Svartlå kring halv 2, satt uppe och surra halva natten innan vi somnade.
I lördags spenderade jag hela dagen med pappa & Eleonor, sen kom Jimmy på kvällen och joinade :)
Ludde kom också och våldgästade där nån gång på natten, satt uppe och surrade på om allt och ingenting och sen somnade vi.
På söndagen låg vi mest bara och slappade, såg film, käka middag, och sen drog vi in till stan en svängom.
Efter det for jag och Jimmy hem till svartlå igen och chillade på..
Var eeeextremt jobbigt att ta sig till skolan idag, ett under att jag orkade vara kvar alltså!
Haha nååväl, nu sitter jag i Svartlå igen i alla fall, tänkte springa ner och dra nå träningspass, känns som om det var länge sen nu!
Höörshay!

jag hade velat vara blond igen,
om jag hade passat i det, tyvärr så gör jag ju faktiskt inte de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0