that's what you get when you let your heart win

Tjooo.
Idag har det inte hänt mycket, varit på skolan och härjat på A8, möte, varit hos Josse en sväng osv..
Nu sitter jag i Svartlå och har bara chillat som ett ägg hela kvällen.
Imorgon går vi 7-4, pretty jobbigt ja.
Men vi arbetar in veckan innan lovet så vi blir lediga på fredagen istället för på torsdagen veckan efter,
så det är ju nice!

Förresten, tror inte jag har berättat att jag har börjat käka nyttigt åde?
Men det har jag! Har ju kört med LCHF några gånger förut men har inte alls gått nå bra,
dock kör jag ungefär med det nu, förutom att jag inte är alltför allvarlig.
Hatar ju att inte kunna göra (i det här fallet, äta) vad jag vill så det är mycket därför jag inte har klarat den dieten förut.
Men nu går det riktigt bra, försöker undvika kolhydrater så mycket jag kan, men OM det skulle vara så att jag fuskar lite så är det ingen big deal, och tack vare dom icket hårda reglerna går det super!
Har redan tappat lite överflödigt fett lite här och var haha. Så jag är nöjd jag!
Dessutom har jag ju börjat träna igen : )
Nåväl, nu ska jag sluta skriva onödiga saker!
Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0