varje gång är som den första gång vi sågs

Pappa kom och väckte mig i vanlig ordning där någon gång efter sex på morgonen.
Upptäckte att det var groteskt jävla kallt här hemma, tydligen så har värmepumpen gorma och blablabla kommer inte riktigt ihåg vad det var, hur som helst så hade vi bara 12 grader här hemma!!
Mjadu, frös ihjäl en smula så att säga..
For till stan och gick & la mig hos mamma och sov ett tag,
drog till skolan vid 12 åde.
Efter skolan for jag och tränade på Step In,
blev 20 min på crosstrainern, 10 min roddmaskin, insida & utsida lår,
sen hann jag inge mer för då kom pappa och hämtade mig.
Frida, Moa & Josse kom och hälsade på här i Svartlå, så har surrat på med dom :)
Man får sig alltid ett gott skratt när dom är här de är då ett som är säkert!
Nu har dom farit så jag väntar på att Jimmy ska komma nu.
Hörshay!

Varje gång är som den första gång vi sågs
Även om det är över nu
Allting har förändrats 
Men du finns kvar 
Allt var svävande men nu så ser jag klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0