-

Jaaaaaaaaha, ska vi återberätta hur helgen varit då?
I fredags for jag till Harads, var först hos Jimmy med han, Bella & Jocke,
sen drog vi till ägget en svängom och efter de for vi till Joel det var feest.
Senare på kvällen for jag & nå fler till kusån men blev inte där så länge eftersom att polisen var där,
så vi drog in till stan hem till Hossen, sen drog jag hem till Josse och spenderade resten av kvällen med Kristoffer, hade jävligt kul måste jag säga haha :)
I lördags for jag hem till Svartlå, hade planer på att hitta på någonting på kvällen men jag orkade fan inte..
Så de blev att sitta hemma och umgås med paps, elle & kidsen.
Somnade tidigt dessutom, var gryymt trött..
Och idag for jag in till stan, några släktingar på mammas sida var och firade mig.
Fick mig 1800:-, presentkort på SeeMe på 300:- och en ros :)
Sen drog jag, Micke, Elin, Josse & Rutto på ming och käkade där,
och sen har jag och Josse bara chillat på hela kvällen framför Andra Avenyn!
Är jättetrött fortfarande (trots att jag sov typ 12 timmar inatt?), så ska väl sova snart hade jag tänkt.
Hörshay med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0