-

Tjaa!
Igår for jag iväg till vårdcentralen och tog en massa prover och gjorde en EKG och massa annat tjafs,
blev där från klockan 9 till halv 11 haha.
Drog på skolan sen, och när den var slut följde jag med till Svartlå och var med pappa & Eleonor!
Jimmy ringde senare på kvällen och fråga om jag ville följa med till stan, å de ville jag :)
Vi var ute och härjade med Josse, Isak och Ahmed halva natten, for förbi Timmy en sväng och surra med han, Nille & Bamse, och sen var de slut på de roliga så då for vi hem och la oss.

Nu ska jag göra mig lite frulle och hoppa in i duschen,
börjar 2 idag, fett nice!
Btw, fick Jimmys Iphone igår som födelsedagspresent :) Han är så gullig, blev jätteglad!


haha blir så jävla glad när jag ser den här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0