bad update

Heeejj..
Igår blev de en skum dag på skolan måste jag ju säga, haha..
Efter lunchen hade vi engelska, men då var läraren borta, så då hade vi hål fram till svenskan, och då får vi reda på att den läraren också är sjuk?!
Aja de var väl skitsamma, traskade iväg från skolan och for till Gabbi istället!
Käka lite, såg film (slumdog millionaire), åt middag och sen drog vi iväg och träna.
Var gryyyymt skönt, träffade även Martin där borta =)
Sen for jag hem till mamma och duscha osv, sen drog jag till syster och somna ungefär direkt.
Och idag har vi varit ute på bygg som alla andra tisdagar,
sen efter skolan har jag färgat håret mörkt, var så less på färgen jag hade!
Och efter de drog jag till mamma och käka middag,
sen kom Jimmy så då gick vi till Josse och såg på film, Gothika! Var skiträdd båda två haha..
Jaaaaaajaaaa, nu har Jimmy somnat den tråkiga jäveln så nu ska jag nog se lite vänner och kanske slumra jag också!
Såå, Hörshay!

...här är en bild på hur håret blev;
P.S. jag har varit utan snus hela dagen, hur stolt som helst är jag!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du blev superfin i håret =)Heja heja ingen mera snus..

2010-10-06 @ 07:06:20
Postat av: Gabriella

Åh vad du är fin min vän! I love u

2010-10-10 @ 19:44:39
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0