Nåhej.
I fredags chilldrack vi hemma hos Josse, de var hon, jag, Jimmy, Elina & Ludde kom senare. 
Sen droppa Nelson och Simon förbi, och sen kom även Jesper & Erik :)
Dock försvann folket lite senare, så de var bara jag Josse, Jimmy & Ludde kvar.
Så vi satt uppe halva natten och gjorde inte så, chillade på så att säga.
I lördags satt vi bara hemma hela dagen, var med Josse, Jimmy, Ludde & Viktor.
Sen drog vi mot Svartlå och var där, pappa & Elle var ju i Happis så de var ganska skönt att vara där och ha huset för sig själv.
Nille kom även förbi där någon gång på natten : )
Somnade någon gång på morgonen och sov till 4 på eftermiddagen, kommer fan inte ihåg sist jag sov så länge?
Nu har vi återvänt till stan igen, nu är Josse, Jimmy, Elin & Nille och gör någonting men jag orkade inte följa, så jag väntar på att dom ska komma hem så vi kan se någon skräckfilm :)
Och imorgon blir det Stockholm! Fan vad kul, blev bestämt idag att Nille också ska följa :)
Jaja, vi hörs & syns!
Heeeeeeeeeejrååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0