flyger iväg som ett pappersflygplan

Hojja vad dåligt jag mår idag!
Jaaa.. var först på skolan och hade ganska kul faktiskt :)
Sen drog jag och Josse till Elin och drack öl med hon och Micke,
och sen bar det iväg till gruvberget.
Hade inte så jävla kul måste jag säga, gillar typ inte när de är så jävulusiskt mycket folk!
Sen så snea jag ju typ för att min rygg pajja, nämen typ i alla fall.
Tappade till råga på allt min mobil i skogen någonstans misstänker jag, lyckat!
Jaja, for till Thomas efter gruvberget och slagga där.
Josse var "snäll" och väckte mig typ halv 9 eller tidigare,
hade ingen aning om vars jag var när jag vakna haha..
Såå vi fick oss en promenad så där på morgonkvisten.
Nu har hon dragit iväg på jobbet och jag funderar på att gå och lägga mig igen,
känner av alkoholen fortfarande och bakisångesten har börjat komma, blä.
Idag blir det fan att ta de lugnt, ska inte bli full igen, hatar att vara det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0