idag är jag glad

Ja idag är jag på jättebra humör, känns det som i alla fall..? Haha.
Råkade somna ganska sent igår så var ganska så seeegt att stiga upp på morgonen..
Hur som helst så tog jag mig till skolan utan nå problem, måste vara första gången jag slapp stressa?
Dryg skoldag i övrigt men men, : )
När vi sluta gick jag och Nelson in mot stan och fixa nå grejer innan jag gick hem till Josse.
Har precis duschat och nu ska jag typ... fundera på vad jag ska göra ikväll?  Hm.
Ja nog vet jag att de löser sig alltid. :)
Nu ska jag gå och göra mina 100 sit ups och 100 rygg ups, lär ju inte göra de ikväll haha.
pzpzpzpzppzz

: ) bästa morfar (och josse haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0