i(♥)Phone

Tjolahopp!
Drog med till Svartlå igår dåå,
satt heeeela kvällen med min nya bästa vän (iPhone) och laddade ner massa appar!
Tyckte pappa var jobbig förut som var så ivrig över sina appar men nu förstår jag han fullständigt ;-)
Hur som helst så kom Elin, Josse & Jimmy där vid halv 12 och drog med mig in till stan.
For till Josse och chillade på där tills vi somnade!

Hade prov idag i engelska som jag inte hade pluggat någonting till, fan ta mig!
Jaja, de blir väl omprov och de är ju lika bra så hinner jag plugga lite.
Sen rullade på som vanligt i skolan,
fick sluta tidigare, kring halv 1 skulle jag chansa på?
Så nu sitter jag hos mamma och väntar på att pappa ska sluta så jag kan ta mig till byn.
Blir att vara i Harads ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0