jag behöver mer fastän du förstör mig helt

Tjaaaa.
I fredags var jag bara hemma och tog de lugnt, var så trötttt..
Sen på lördagen for jag, paps & elle in till stan och käka och gjorde lite ärenden,
sen drog vi hemåt och chillade på, lite halvskönt faktiskt.
Hur som helst så drog jag in till stan sen där vid 12 tiden kanske?
Var runt och snurra lite med Nille & Timmy, och sen hämtade vi Josse & Forsell.
Drog till Forsell och var där nå tag.
Sen när vi hade farit där ifrån for vi iväg till Happis en sväng, i brist på saker att göra haha.
Neemen de var fan kul :)
Sen skulle dom iväg någonstans så då for jag hem till Josse och sov någon timma.
Sen for jag, Nille & Degen till bredåker en svängom.
Efter de så blev de lite galet, ingenting jag tänker skriva ner här.
Är i alla fall hemma nu, har vart ute en sväng med en vän och nu ska jag ta mig fan sova och hoppas på att jag orkar med skolan imorgon efter allt.
Utöver de, så har jag haft riktigt kul =)
Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0