jag vägrar att inse, du sviker mig alltid

Tjafan!
For iväg till Sunderbyn klockan 10 idag,
så for aldrig på idrotten eftersom att jag säkert ändå inte skulle kunna vara med..
Blev där till klockan 12, surrade på om hur det var osv, sen drog vi hemåt.
Käkade på max eftersom jag inte hade hunnit få i mig någon mat,
och sen drog jag på skolan.
Hade dock ingen engelska, så hade hål framtill svenskan,
fast då fick jag reda på att svenskaläraren fortfarande är sjuk så de var bara & pallra sig hem med andra ord.
Var en sväng till Josse efter skolan och nu sitter jag hos mamma och väntar på att pappa ska sluta jobba.
Blir att fara till byn idag och bara ta de löögnt, eventuellt hänga lite med Jimmy!
Höörshay..



gammal goding..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0