love is my drug, is my heroin

Tjenis!
Var med Nille, Josse, Jimmy och Gabbi igår. Softade framför kungarna av tylösand och käka snarra :)
Gabbi drog hem kring tolv tror jag? Resten av oss fortsatte ligga och dega framför tvn och var med när Josse pluggade teori : )
Och idag vaknade jag 20 över 8 tror jag? Sminkade mig snabbt och drog till mamma vid halv 9, sen for vi och vaccinerade oss och sen drog jag på skolan.
Lika jävla långtråkigt som vanligt, var snurrig och mådde illa dessutom efter sprutan så jag drog hem nyss, orkade inte vara kvar på svenskan.
Så nu ska jag slå på nå bra å se på och vänta på att Nille & Jimmy ska vakna och att Josse ska komma hem från körskolan.
Hörshay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0