nostalgisk och jävlig

Har inte riktigt orkat uppdatera dom senaste dagarna..
Men har i alla fall spenderat tisdagen med Josse, Towe & Nille, och gårdagen med Nille, Jimmy & Josse och även idag.
Dock for jag hem till Svartlå idag för jag fick dåligt samvete när jag vet att far min blir ledsen då jag inte följer haha..
Så har bara chillat på framför tvn, Hossen & Jonakim kom förbi en snabbis och var social också.. :)
Nu sitter jag bara med en såkallad ångestklump i magen och känner mig alltför nostalgisk.
Blir alltid deppig när jag börjar tänka "back in the days",
jag drar ofta upp och säger hur mycket jag saknar den & den tiden och hur kul man hade då osv,
sanningen är ju, att varför man saknar gamla tider är för att man kanske inte är riktigt nöjd med hur man har det nu.
Jag är ganska nöjd, oftast. Ja, jag är nöjd för det mesta, eller när jag är med roliga människor som jag trivs med.
Dock kan jag inte låta bli att sakna "the good old days". Ibland saknar jag dom alldeles för mycket,
som nu ikväll.
Gruvar mig inför skolan imorgon dessutom, just nu orkar jag verkligen inte pallra mig dit,
men ska försöka i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0