Ta mina händer, bara håll i dom vad som än händer

Hey!
For iväg till Svartlå igår med Josse & Elin och käkade köttsoppa :) så jävla gott!
Sen drog vi in till stan igen och jag och Josse for hem till henne..
Såg sista avsnittet av Kungarna med Gabbi, Josse, Jimmy & Nille,
sen for dom så jag och Josse tittade lite på film osvvvv..
Sen kom Nille & Jimmy hem så surrade på med dom tills jag somnade.
Och idag har vi inte gjort så mycket, bara chilla på typ.
Jag och Josse drog till mormor där vid fyra och fick kläder från Turkiet :)
Jag fick 2 adidas jackor, en vit & en svart, och 2 ed hardy långa t-shirtar tieep, asfint!
Är i Svartlå nu i alla fall, ville fara hem en sväng innan vi far till Stockholm. : )
Har dock grymt jävla tråkigt, fan jag hatar ju att vara själv nu för tiden, får bara massa ångest..
Jaja, slår väl på nån bra rulle nu eller så..
Hörshay!

the show goes on..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0