'cause I put my pain, my heart, my soul, my faith in this

Hej min dag har varit åt helvete.
Nå seriöst, den har faktiskt varit riktigt jobbig..
Först var Rebecka sjuk idag så fick jobba själv ute på bygg,
sen pajjade min rygg/kropp, kunde typ inte gå och ville dö en sväng.
Sen smsar Jimmy och säger att han måste iväg till svappavaara och jobba,
så där sprack planerna för den här dagen.
Sen när jag kommer hem är min dator döende och slår av sig själv hela tiden,
sen slutar ljudet funka på datorn, sen råka jag bli lite aggressiv så R;et försvann..
Sen besökte några spöken mitt rum och drog ut kontakten till skarvsladden så lampan släcktes samtidigt som laddarn till datorn drogs ur, och jag var inte ens i närheten av varken lampan eller datorn. Myyysko!
Jaja, de var ungefär allt jag kommer på nu som har gått snett?
I alla fall så har jag tagit fram min kreativa sida idag och tapetserat en dörr i tidningspapper, svinfränt haha!
Nuuu ska jag göra nå läxa.
Hörshay!

hehe lite kul va! & byggarebob brud till höger aiiight

Kommentarer
Postat av: moa

fan va snyggt de blev!

2010-10-01 @ 12:22:30
URL: http://moaeedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0