ganjaman

Åh, nu älskar jag torsdagar.
Börjar 12, matte, 40 min rast, bild, sluta.
Kan det bli bättre? Niiiiix!
Nu sitter jag hos mamma och ska vara hundvakt tills jag far hem.
Ska gå över till Josse på en strax för hon ska ta över sen..
Ikväll måste jag plugga lite, haha känns helt konstigt att bara säga det..
Brukar inte jobba hemma alltså, kanske dagen innan ett arbete ska in i typ en timma,
men annars är jag inte en plugga-hemma-människa, har typ aldrig gjort en läxa seriöst om man säger så.
Men fan, jag måste ju faktiskt kämpa lite känner jag..
Ajaa, så det blir alltså att plugga & sitta hemma ikväll.





Kommentarer
Postat av: Millah

snyggo

2010-09-02 @ 20:24:19
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0