i know that there's no doubt - i made it

Hjee! :)
Har inte skrivit nå i helgen, men kan ju skriva lite om hur den har varit.
I fredags var det fest i lindshuse, var hyfsat mycket folk och jag hade hyfsat tråkigt haha..
Men det blir väl så om man är nykter bland fulla människor,
fast det blev ju roligare mot kvällen :)
Blev en hel del dansande på bordet, haha.

I lördags så for jag in till stan, Josse hade ett litet party!
Drack ingenting då heller (nykterist javisst!), så när alla sen drog där ifrån stannade jag, Jimmy & Viktor hos Josse.
For iväg till Harads efter ett tag, men ångrade oss när vi hade kommit dit,
så då for vi in till stan igen haha :)

Och igår, söndag, var de bara & ta de lugnt typ.

Men nu ska jag till skolan, så tjaahej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0