i need a dollar.... - i wanna be a billionaire... shyyy

Nu kommer jag klaga, på mig själv typ.
För det första - jag är så gryymt less på att aldrig ha en krona på mig.
Är alltid pank, är alltid skyldig folk pengar för att jag alltid måste låna.
Jag börjar fan bli desperat, jag behöver verkligen pengar nu!
Är så sjukt jobbigt, allting kretsar kring pengar, gah.
Visserligen är jag väl inte världens duktigaste på att alltid handla bra grejjor,
men alltså.. Den lilla summan jag får i månaden går åt på en gång,
för det är alltid nån sak jag behöver, eller rättaresagt en miljon saker.

För det andra då, så har jag märkt hur blyg jag har blivit.
Är helt förvånad själv haha?
Alltså det är mest på skolan som jag har märkt det,
vågar typ inte hälsa på någon, vågar inte säga så mycket osvosv.
Visst, vissa dagar är det som det brukar, men ibland är jag helkonstig?
Fan jag stör mig på det, jag är ju inte alls blyg, egentligen!
What's up with that lixom..?
Jag måste nog skylla på skolan,
det är där jag blir som mest obekväm och konstig.
2bad, hatar att inte vara den glada och sociala Elina som jag brukar.



hallååå! vars är du spåriga, överlyckliga flicka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0