in this life that i'm living

Åååh vilket klantjävlaarsle jag är!
Skulle försöka få i mig lite nudlar,
och för ovanlighetens skull så var jag uppe i mitt kök..
Är ju int speciellt van med plattorna där,
och när man ska vrida på plattorna visar de int vilken man sätter på.
Så ca 20-30 sekunder efter jag hade slagit på den kände jag på alla plattorna,
och då var plattan skållhet!!!!
Så jag lyckades ju bränna halva lillfingret,
& satan så ont det gör!!
Att bränna mig är fan det värsta jag vet...

är typ ännu rödare nu, och se hur det har svällt upp?! ser helt sjukt ut haha..
jaja jag får väl skylla mig själv!

Hur som helst så ska jag snart bege mig till stan,
skönt, slipper jag buss.. Blir för stressigt annars fan.

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

nå men lilla gummsan.."BLÅSER"

2010-09-07 @ 20:48:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0