looking to find a way through the day

Hellu.
Gårdagen kändes grymt jobbig,
hade alla möjliga olika lektioner men lyckades ändå hänga med.
Träffade Gabbi en sväng när jag hade slutat så surrade på med hon ett tag!
Sen for jag hem till Josse,
var planerat att jag skulle åka hem när Jimmy & Viktor for,
men då fick jag int plats i bilen så de var bara å stanna..
Så jag & Josse spenderade kvällen framför datorn,
såg på pineapple express & vänner, sen blev de sängen.

Och idag är jag så jävla risig så de blir ingen skola för mig..
Men jag tror jag behöver de faktiskt.
Känns ba surt för igår var jag så stolt över att jag har varit på precis varje lektion sen jag började,
fast nu handlar de ju int om att jag skolkar,
utan jag behöver vara hemma, bland annat pga ryggen, benen, illamående och ja, att jag är allmänt risig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0