million miles away

Heej!
Hann inte skriva något igår eftersom att jag var upptagen hela dagen & kvällen :)
I alla fall, hängde med Elin till luleå på praktik, var ju skitkul.
Fick kakla lite och sånt där hehe!
Sen när vi kom till stan så for vi till Elins mamma och käkade, sen for vi till Mickes lägenhet och packade ihop grejer i flyttkartonger!
Sen for jag till Josse och var med henne, Mange, Towe & Linus.

Och idag hade jag sovmorgon till 12, men vaknade ändå typ 9 av Josses alarm haha..
Så jag drog till mamma och duschade osv sen for jag tillbaka till Josse så gick hon, jag & Linus till skolan.
Hann fara iväg till stan på en fika med Danne, Josse & Jimmy också innan det bar iväg till skolan igen för att ha bild.
Och nu sitter jag hemma hos Josse, funderar på om man skulle hitta på nå kul ikväll?
Är faktiskt ledig imorgon jag :D haha, grymt skönt.
Ajaa, hörshay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0