remember me

TJO!
Nu har jag och Jimmy fått ytterligare en sån här impuls idé och släpa våra rumpor till Josse inni stan!
Smart, smart.
Faktiskt ganska smart när jag tänker efter, då får jag ju sova ut?
Har ju faktiskt sovmorgon på torsdagar, börjar 12 ;-)
Hur som helst, idag har jag varit på paltmiddag hos Britta & Gottner där farmor & farfar och Nisse & Erika var!
jävla fucking gott med palt!!! Haha..
Sen drog jag hem och chillade på stenhårt,
& sen drog jag till stan och här är vi.
Blir att ta de lugnt med film och mys ikväll.
Jajaja.. Tjahej

Såg btw Remember me igår, var ju asbra!
Trodde först de var en smörig romantik-film, vilket jag inte är så stort fan av.
Hade inte ens tänkt se den, fast sen tipsa en kompis om den så då tänkte jag att jag skulle ge den en chans i alla fall.
Hur som helst, så var den jättebra, och verkligen oväntat slut vilken i lööööve lixom.

Kommentarer
Postat av: Millah

Ja den var sjukt bra den filmen.. Jag böla i slutet haha =) Kramar

2010-09-01 @ 23:30:39
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0