ruff times

Heey!
Började 12 igår, skönt som faeen.
Så med andra ord en lugn dag, hade matten utomhus eftersom de luktade så illa i klassrummet? Haha.
For hem med pappa och tänkte då sova hemma igår,
men då följde jag med Josse till stan, tänkte bara vara där en sväng.
Men det tog så lång tid för Isak att börja bege sig hemåt så då blev det att jag stanna i sk. b-town.
Vi for en sväng och var med Ahmed & hans kompis,
sen for vi hem till Josse och Isak följde med upp och var där ett tag.

Försov mig självklart i morse, great.
Så orkade inte fara på första lektionen då,
ska börja gå mot skolan snart istället. Nästa lektion är klockan 10!
Sen efter skolan (slutar 20 över 1 eller 20 i 2?), ska jag dra på Step In :)


one good thing about music,
when it hits you..
- you feel no pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0