sliiiiiten

Gårdagen blev om nånting ganska snurrig, haha.
Hade ingen aning om vars jag skulle först, så satt hemma och väntade på att Josse skulle komma hem.
Sen fick jag tråkigt så då drog jag till mamma och sen for vi till mormor.
Efter deee for jag till Elin och var där ett tag med henne, Josse & Micke,
sen for jag och Josse till Reda en svängom och efter de kom Isak och hämtade oss, så for vi till Markus.
Efter vi hade suttit där ett tag drog vi iväg och väckte Nille och sen gick vi till Henke och hämta tårta och sen drog vi hem till Josse!
Flängt runt fram och tillbaka överallt känns det som?
Alla vi råkade somna sen så blev inte så värst jättesent igår i alla fall :b

Och nu sitter jag och väntar på att någon ska vakna,
är ingen höjdare att vara vaken själv och måsta vara tyst haha..
Jaja hörshay! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0