smile

Tjubreee!
Igår blev det att jag for till Gabbi en sväng :)
Hade svintrevligt och humöret var på topp för det mesta!
Kul att träffa en massa nya&gamla människor man inte sett på länge också :)
Hur som helst så for jag sen iväg med Josse & co, skulle på någon fest i sävast men den personen som hade festen var tydligen inte hemma? Haha.
Så vi for till stan för att fara till någon fest där men nä dom hade tagit slut och alla sov, typ.
& de var ju inge vidare värst kul ju..
Vi for i alla fall hem till Josse hon, jag & Rosita och somnade!

Ikväll tror jag att jag ska fara hem till byn, i alla fall över dagen sen vet jag inte vad jag ska göra på kvällen, alla ska ju in till stan men dock ut på krogen så jag vettefan hur jag ska göra..
Jobbigt läge, aja!
Hörshay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0