what to do what to do do to what do to what

Oj vilken lång dag det har varit känns det som?
Har hunnit med att sola solarium med Josse,
sen gick vi mot stan och stötte på Dennis & Kim på Romeo :)
Sååå vi drog till Oregano och käka där, sen gick jag, Josse & Dennis till gallerian och satt där och chillade på ett tag,
sen for Dennis så jag och Josefine gick runt lite i affärer, fick hem nå grejor :)
När vi var klar på stan så gick vi hem till Josse, jag diskade lite, sen såg vi true blood, och nu har Josefine kilat iväg på en promenad.
Själv funderar jag på att dra en sväng på Step In nu innan dom stänger,
hade varit riktigt skönt.
Får bara se om jag orkar lyfta på arslet och fara dit haha..
Jaja! Hööörshay.
Köpte jeansleggins för typ 160:- eller nå,
sen tröjorna för dryg 230:- sammanlagt,
"halsduken" (kommer inte på vad de heter haha..) för 30:-
också body splash för 10:- som luktar cocos & lime ;) heeeheee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0