written in the stars

Tjuu!
Igår blev det en riktig jävla bakis-chillar-dag.
Låg hemma hos Josse och såg film med henne, Henke, Thomas & Nille heeela dagen.
Dock ganska skönt att återhämta sig efter helgen, även om jag uppenbarligen inte återhämtade mig så vidare värst mycket haha..
Var ett lik idag, en riktig jävla zombie (eh eh eh eh).
Har inte förstått ett smack på hela dagen, har inte varit hungrig så har inte ätit, varit trött, ont i magen osvosv.
Helt klart värsta måndagen sen jag vet inte när!
Efter skolan följde jag i alla fall med Josse på banken, sen hann jag träffa Gabbi en kort sväng innan pappa kom :)
For till stugan och käka palt och sen for vi hem.
Har endast chillat på och gjort ingenting, typ jobbigt nu när jag är van att vara kring folk helahela tiden också nu är jag typ själv....
Jaja.. Ska sätta på en film osv! =)
Gnight!
romantik är min grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0