Dag 4, Mallis

Gabbi och JAG, tog ett dopp i poolen det första vi gjorde typ.
Kändes som om jag behövde vakna till liv en aning. Haha. Gaaalet jävla kallt var det!
Sen har jag för mig om att vi tog en siesta? Aja, efter det drog vi iväg till Gamla stan igen.
Rusa omkring där, hittade en pub så beställde in en drink och någon läskig efterrätt..?
Sen tralla vi omkring där, och så småningom drog vi till Bistro 1909,
där våra nya vänner från gårdagen jobbade som kockar.
Så vi käka tapas och drack en öl och surrade lite med dom.
Under tiden var de nå galna katoliker som firade (sörjde) påsken och sprang omkring med Kux Klux Klan-liknande dräkter på sig bärandes på Jesus och alla möjliga diverse bibelmänniskor och skrämde livet ur folk, haha.
Och efter det blev de att fara hem och sussa..
Var väl tänkt att vi skulle dra ut med grannen,
men då hade han somnat för vi var så sega på att ta oss hem, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0