Dag 6, Mallis

"Vaaaaaa?! Vad hände?", var väl den första tanken jag hade i skallen när jag vaknade upp på morgonen på soffan, med jackan och alla kläder på, sittandes på knäna framlutad och kramade om mina öl.....
Orkade dock inte ta tag i livet för tillfället så jag slet av mig jackan och la mig som en normal människa och somnade om.

När jag sen vaknade upp så förstod jag inte mycket, nej. Har man sett filmen "Hangover" så förstår man vad jag menar, för det var exakt så. Och bilderna på kameran ska vi inte ens prata om, inte dom värsta i alla fall. Haha ojojoj. Jag som är så skötsam i vanliga fall!!
Nå väl, det första Gabbi sa när jag öppnade ögonen var "blablabla.. Gamla stan", vilket innebar att vi drog till gamla stan jävlart på en gång.
Satt där och mådde piss & skit, jag käkade pizza, låg lutad över borden och halvsov typ. Haha.

Sen stack vi hem i alla fall, tog en siesta? Om jag nu lyckades med det.. nä det gjorde jag visst inte.
Jag stack över till affären och handlade lite gotta, bland annat jordgubbar och salta pinnar.
Så när Gabbi vaknade satt vi där och tog det lugnt, Wille kom över och berättade historier om gårdagen, haha..

Sen gjorde vi oss i ordning och drog mot gamla stan igen..
Jag käka lyxig jäkla middag, grillad entrecôte, bakad potatis, sallad, vin och hela köret,
fick till och med förrätt.
Jag var nöjd!
Efter det hittade Anna, Fredrik & Tim på puben där, så joinade dom, drack några öl osv.
Sen blev det snapskalas, haha. Slutade väl med att jag hade fått i mig lite för många på lite för kort tid... Hehe.
Drog hem till dom sen i alla fall och sen, ja... sov....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0