Dag 7, Mallis

Ytterligare en dag då jag vaknade upp och tänkte "vafan?!".
Det var ju dock inte det värsta, utan det var ju att jag upptäckte att hela min fot och hela vaden var helt bortdomnad, som det kan bli ibland, dock försvinner det ju efter en max 10 minuter. Inte för mig.
Jag hade så där i foten och benet hela jääääääävla dagen!!! Fick inte på mig skon, så fick gå utan EN sko.
Sen kunde jag ju knappt gå, släpade fan benet efter mig. Sjukt jävla äckligt jobbigt.
Stack hem från Gamla stan till hotellet, tog en siesta, vaknade sen upp av att Wille & Gabbi satt och surrade.
Så jag joinade dom då.
Drog en dusch sen, och efter det drog vi ut och käkade sushi och diverse thai/kina mat.
Sen for vi på något spelställe och slösade pengarna på onödiga saker, haha.
Efter det drog vi till hamnen, tog en öl på en pub, sen stack vi till Gamla stan.
Drog ett litet tequilarace på en pub där, sen drog vi hem mot hotellet.
Satt sen bara där och tog det lugnt tills småtimmarna. Sen somnade Gabbi och Wille drog hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0