Dag 8, Mallis

Den här dagen gjorde vi inte så mycket under dagen, sörjde mest att det var sista dagen.
Min fot var fortfarande lika jävla fuckad dessutom så det sög ju ganska hårt....
Wille kom över som vanligt och joinade oss i kortspel, finns i sjön hehehee.

Senare mot eftermiddagen började vi promenera mot Gamla stan,
var tänkt att vi skulle ta buss men missade den första, så det blev att gå.
Det tar väl egentligen en 20-30 minuter att gå dit, dock inte för oss...

Dels så var ju min fot helt ramsne, men vi rååååkade visst gå en aning vilse,
så det slutade med att vi hade gått i 3 jäkla timmar för att ta oss till Gamla stan!!
Haha, frågan är ju hur fan man lyckas..
Aja det var en trevlig promenad i alla fall, haha.. Spårade på och sjöng osv.

När vi väl kom fram så gick vi en sista gång till Bistro 1909 för den sista måltiden, huhu.
Jag tog nå diverse gokäk, var nå kycklig, fläskfilé och bondkorv (hahahaha!), och gabbi tog pepparstek.
Satt där och mumsade på och hängde läpp om vartannat.
Sen efter vi hade käkat så beställde vi in efterrätt, pannacotta.
Och fyfan säger jag bara, det är tamefan de godaste jag har ätit!

Huur som helst, blev där i en par timmar, surrade på med Fredrik, Anna, Tim osv,
stannade efter dom hade stängt och blev bjuden på vin och mös en aning.
Sen blev det att säga hejdå och bege sig hemåt. Så tråkigt..!
När vi kom hem så kom Wille över och vi surrade på tills nån gång på natten innan vi somnade.


Kommentarer
Postat av: simone

Ser supermysigt ut :D

2011-05-12 @ 17:08:20
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0