everything i do today is for you and me

Hejsan hoppsan!
Igår var jag på skolan som vanligt.
Hade data ute på A8, så cyklade dit men hade slut luft i båda däcken! Haha, inte kul..
Redovisade i alla fall en powerpoint, fick MVG! (eller egentligen inte, men hade jag redovisat förra fredag så hade jag fått det, så nu fick jag istället "bara" VG++, haha!)
Han sa dessutom att jag låg åtminstone topp 2 av alla som redovisat :) Vad glad jag blev!
Drog iväg och solade på lunchen, tyckte jag förtjänade det ;)
Värmer ju upp innan Mallorca så jag inte bränner mig där borta!

Efter skolan så for jag hem och sen till Gabbi, och sen vidare till bodforsen där Gabbi hade fylla år-fest!
Jag och Elin var dock iväg och åkte lite bil och surrade mesta delen av festen, båda nyktra som vanligt! Hehe.
Sen bestämde vi oss för att dra där ifrån, så for hem till Elin och somnade till The Vampire Diaries.

Nu hade jag tänkt göra mig i ordning lite och sen kila över till Gabbi,
och sen far jag och Elin till Svartlå! Får se vad vi hittar på för skoj ikväll :)
Hade braaaa, hejdå!

Disa brukar alltid sitta och kolla på mig när jag fixar håret, sminkar mig osv,
också kom hon igår med en hårklämma/hårnål i pälsen. Fråga mig inte hur hon fått dit den,
men det var som om hon ville göra som "syrran", haha, så söt! :)


soooolaaaa


det tar sig! hehe..


fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0