ingen fest slår en riktig byafest!

Igår var jag iväg en sväng till Sunderbyn med farmor & farfar.
Var & hälsa på krutgumman (Elsa 90 bast, nyopererad) och sen Yngve.
Sen for jag hemåt till blacklow. Tvättade i princip alla mina smutsiga kläder,
sen fick jag en jäkla resfeber och kände inte alls för att vara hemma!
Så jag tiggde lite skjuts av Degen till Harads där det var nå partaj.
Hade faktiskt jävligt roligt! Jag brukar ju nästan alltid ha tråkigt på fester,
men gårdagen blev riktigt lyckad :)
Fick skjuts hem av Degen sen, var väl hemma kring kvart i 2.

Idag har jag, Elle, paps & 2 kids varit iväg på en liten roadtrip till Harads, Lakaträsk, Edefors & hem igen!
När vi var i Lakaträsk såg vi att dom hade ett café där?! Sålde en massa jäkla grejer!
Haha, vi som inte ens har en kiosk i Svartlå! Nog blev man allt impad.
Nuu ska jag börja packa och dona på lite, imorgon bär det ju av till Stockholm!
Oooohhh... resfeber....
Hörshay! :)

Danko Jones – Had Enough

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0