right here waiting

Tjooflöjt.
Nu har jag packat det mesta, ska packa det sista imorgon när jag kommer till staden!
Har börjat lugna ner mig lite nu, har dock börjat längta himla massor,
fa-an vad kul det kommer bli, så skönt med lite värme osv! =)
Har spenderat hela dagen med kidsen ådeee.
Har haft pianolektion med Lucaz jättelänge,
och jag säger då det.. vilken jävla talang pojken har!
Verkligen superduktig är han, i'm so proud hihu :)
Nu ska jag gå ner och umgås lite mer med pojken och äta popcorn!
Hej & hå hejdå :)


är toknöjd över nya hårfärgen!
dock är jag ju inte lika blond som på bilden,
men funderar på att skaffa den färgen :) jag trivs som i de..


fuck yeaaah, haha! älsklingpojken :)


wiwi! :)


vi har hållt på att tatuera oss med godis-tattoosar hela dagen,
haha, hur jag ser ut på kroppen! men de är fint, perfekt till mallis  ;)


Kommentarer
Postat av: gabibibi

kul att du alltid ska vara pefa. skit kul. skit kuul.

2011-04-17 @ 00:11:30
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0