long time no see

Hääääy! 
Känner att de är dags att ta tag i bloggandet.
Maassoor har ju hänt på senaste. Haft världens jävla race i Stockholm med min kära syster.
Vi har gjort massa galna saker, åkt limmo (3 gånger), farit till Göteborg och bott i lyxsvit i 2 nätter, bott i svit på massa andra hotell också. Sen har jag ju flyttat in i lägenheten, varit på Ikea och handla soffa, bord osv, sen köpt en tv också!

Ja fyfan, har haft så sjuuukt roligt dom här veckorna.
Kan utan tvekan säga att de har varit dom bästa veckorna i mitt liv, ingenting kommer slå dom veckorna!

Och nudå. Nu är jag sängliggandes tack vare min jävla rygg. Legat hemma i över en månad bara i sängen utan att kunna göra nånting eller gå någonstans. Som tur är så kom Josse hem så nu tar hon hand om mig :) ♥
Aja, hörsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0