5 sanningar.

Några sanningar om mig, mest om saker jag inte tycker om.

  • Jag hatar känslor. Jag vill inte ha något förhållande, för det innehåller en massa känslor.
    Känslor besvärar mig. Jag blir besvärad om någon har känslor för mig och visar det/berättar det, och ännu värre blir det om jag inte kan besvara dom, känner likadant alltså, och så är det ju oftast alltid hela tiden.
  • Jag gillar inte människor som tror att dom inte har några fel och brister, människor som tror dom är perfekta fast dom inte är det, dom som inte kan stå för dom fel dom har. Jag tycker om fel och brister! Och dom männsikorna som verkligen är helt perfekta gör mig obekväm.
  • Jag är ganska obrydd, ganska jättemycket. Fick höra en jämförelse idag som löd såhär "Den ena är lika känslig som en gitarrsträng och den andra, du Elina, du bryr dig inte om nånting, du skiter i allt."
    Det gör jag för det mesta. Och när jag väl bryr mig blir jag inte ledsen, då blir jag arg istället. Sen är jag ju inställd på att inte låta mig själv bli sårad och då blir jag inte det, helt enkelt. Är ju bara onödigt att låta någon trycka ner en och deppa ihop liksom. Så vill ni få mig att bryta ihop, krävs det ganska mycket.
  • Jag hatar förändringar riktigt jävla mycket. Därför blir jag alltid deppig när jag blir nostalgisk och tänker tillbaka på andra tider, för jag inbillar mig alltid att allting var så himla mycket bättre då osv. Så jag hatar förändringar, så länge det inte är på mina villkor vill säga.
  • Jag ogillar att vara tjej väldigt väldigt väldigt mycket. Jag gillar inga tjejiga saker, inga tjejsaker alls faktiskt, inte vad jag kommer på nu i alla fall. Sen förstår jag mig inte på dom flesta tjejer (gäller självklart inte alla tjejer, men de är riktigt få tjejer som jag faktiskt förstår mig på). Jag förstår mig inte på mig själv heller, kan bero på att jag är en tjej, så det stör mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0